В Україні вартість дизпалива може підскочити

Міністерство інфраструктури України пропонує передбачити в проекті Закону України "Про державний бюджет на 2012 рік" збільшення з 1 січня 2012 р. діючих ставок акцизного збору на бензини і дизельне паливо до ? 200/т і ? 120/т відповідно. Про це йдеться в листі за підписом першого заступника міністра Мінінфраструктури Костянтина Єфименка на адресу глави Мінфіну Федора Ярошенка. У листі наводиться розрахунок, згідно з яким зростання акцизів дозволить отримати додатково 4,36 млрд грн до бюджету, додаткові надходження будуть направлені на збільшення фінансування автодорожнього комплексу України. Крім різкого збільшення акцизу на ДП, Мінінфраструктури пропонує уніфікувати цю ставку, тоді як з 2007 р. в Україні діє диференційована ставка акцизного збору залежно від вмісту сірки. У звязку з цим, зростання акцизу на високосірчисті марки дизпалива може скласти 33%, тоді як на низькосірчисті види марок Євро-4 і Євро-5 — у чотири рази. На сьогодні в Україні основною маркою, що найбільш використовується, є Євро-4 (близько 70% ринку), у звязку з чим збільшення податкового навантаження продиктує зростання цін для кінцевих споживачів у розмірі близько 75 коп./л. ДП марки Євро-2, переважно імпортоване з Росії і в основному використовується промисловими споживачами, подорожчає на 50 коп./л. У середині вересня 2011 року глава Мінінфраструктури Борис Колесников висловив невдоволення надходженнями до бюджету від акцизного збору з-за "огидного адміністрування" податку. У той же час у своїй пропозиції відомство Колесникова не пропонує методів боротьби з "тіньовим" ринком. Нагадаємо, з 1 вересня 2011 року в дію вступили підвищені ставки акцизного збору, які діяли з січня по 20 квітня 2011. За останні три роки ставки акцизів на бензин в Україні зросли в три рази — з ? 60 до ? 182/т, тоді як зростання податків на дизпаливо було меншим через побоювання уряду з приводу зростання цін на основний енергоресурс, який використовується в аграрному секторі та в промисловості.

Міністерство інфраструктури України пропонує передбачити в проекті Закону України "Про державний бюджет на 2012 рік" збільшення з 1 січня 2012 р. діючих ставок акцизного збору на бензини і дизельне паливо до € 200/т і € 120/т відповідно.

Про це йдеться в листі за підписом першого заступника міністра Мінінфраструктури Костянтина Єфименка на адресу глави Мінфіну Федора Ярошенка.

У листі наводиться розрахунок, згідно з яким зростання акцизів дозволить отримати додатково 4,36 млрд грн до бюджету, додаткові надходження будуть направлені на збільшення фінансування автодорожнього комплексу України.

Крім різкого збільшення акцизу на ДП, Мінінфраструктури пропонує уніфікувати цю ставку, тоді як з 2007 р. в Україні діє диференційована ставка акцизного збору залежно від вмісту сірки. У зв'язку з цим, зростання акцизу на високосірчисті марки дизпалива може скласти 33%, тоді як на низькосірчисті види марок Євро-4 і Євро-5 — у чотири рази. На сьогодні в Україні основною маркою, що найбільш використовується, є Євро-4 (близько 70% ринку), у зв'язку з чим збільшення податкового навантаження продиктує зростання цін для кінцевих споживачів у розмірі близько 75 коп./л. ДП марки Євро-2, переважно імпортоване з Росії і в основному використовується промисловими споживачами, подорожчає на 50 коп./л.

У середині вересня 2011 року глава Мінінфраструктури Борис Колесников висловив невдоволення надходженнями до бюджету від акцизного збору з-за "огидного адміністрування" податку. У той же час у своїй пропозиції відомство Колесникова не пропонує методів боротьби з "тіньовим" ринком.

Нагадаємо, з 1 вересня 2011 року в дію вступили підвищені ставки акцизного збору, які діяли з січня по 20 квітня 2011.

За останні три роки ставки акцизів на бензин в Україні зросли в три рази — з € 60 до € 182/т, тоді як зростання податків на дизпаливо було меншим через побоювання уряду з приводу зростання цін на основний енергоресурс, який використовується в аграрному секторі та в промисловості.

Обозреватель