У Львові знову привертають увагу громадськості до енергоефективності

У Львові розмістили чергову серію біл-бордів щодо ефективного енергозбереження у межах інформаційної кампанії Збережи тепло збережи Україну!. Нова соціальна реклама має на меті привернути увагу громадськості до втрат тепла в багатоквартирних будинках, які виникають через недбайливе ставлення громадян до питання енергоефективності.

Плакати, власне, розказують про ті практичні та малозатратні кроки, що їх можуть зробити споживачі для того, щоб зберегти тепло у своїх помешканнях.

Нагадаємо, інформаційна кампанія з ефективного енергоспоживання стартувала у Львові у січні цього року у межах співпраці Проекту USAID Реформа міського теплозабезпечення в Україні (РМТ) та Львівської міської ради. Тоді у місті зявилася серія біл-бордів, які несуть інформаційні звернення щодо енергозалежності України. Метою кампанії є виховання в українців відповідального ставлення до використання енергоресурсів своєї країни та особистої відповідальності кожного щодо тепла та комфорту у своїх помешканнях. Довідка

Співпраця Проекту РМТ з містом Лева розпочалася в грудні минулого року та триватиме 2.5 роки. Крім інформаційних заходів, фахівцями проекту у Львові буде проведено аналіз стану систем теплопостачання у місті, створено енергетичний план, розроблено нормативно-правову базу та технічні специфікації приладів обліку, а також впроваджено енергоефективні технології та проведено моніторинг результатів цих проектів. Крім того, Проект РМТ сприятиме створенню обєднань співвласників багатоквартирних будинків, асоціацій співвласників, а також житлових кооперативів та допоможе у покращенні управління та підвищенні фінансової відповідальності серед домовласників. У роботі з містами-партнерами Проект РМТ також сприятиме пошуку фінансування, залученню приватного сектору для впровадження публічно-приватного партнерства та втіленню енергоефективних проектів у комунальній галузі.

Львівська міська рада